Sunday 26 November 2017

Opciones Binarias Zulutrade


1. הירשם לחשבון מסחר באופציות בינאריות


אותו מודל מוכר ומוכח למסחר חברתי אוטומטי במט"ח זמין כעת למסחר באופציות בינאריות!


yo. הרשמה לחשבון הדגמה למסחר באופציות בינאריות


ZuluTrade מציעה חשבונות הדגמה בחינם בדיוק עם אותה הפונקציונליות כמו בחשבונות הפעילים. כך תוכל לנסות את ZuluTrade בלי לקחת סיכון ולחוות את שלל הסוחרים וההגדרות השונות, כדי למצוא את השילוב שהכי מתאים לצרכיך לפני שתשקיע כסף אמיתי!


חשבון ההדגמה מיועד לתת לך את אותה החוויה כמו בחשבון פעיל, ללא קשר לברוקר שנבחר


מאפייני החשבון ניתנים להתאמה אישית - בחר את המטבע המקורי והיתרה המבוקשת.


השערים מייצגים את השוק במדויק בכל רגע נתון


בחר מבין אלפי סוחרים מיומנים בעולם כדי לסחור בחשבונך.


סוגי האופציות שאנו מציעים: אופציות בינאריות, לטווח ארוך, 60 שניות, זוגות, נגיעה אחת או סולם.


כשנרשמים לחשבון הדגמה יש לבחור בין חשבון למסחר במט"ח לבין חשבון למסחר באופציות בינאריות. ניתן גם לבחור לפתוח את שני סוגי החשבונות במקביל! בעזרת הרשמה פשוטה אחת יהיה לך חשבון הדגמה לכל אחת מהפלטפורמות.


ההרשמה פשוטה ומהירה! כדי להירשם לחשבון הדגמה, לחץ כאן. מלא את טופס ההרשמה המקוון והתחל לסחור!


Ii. הרשמה לחשבון פעיל למסחר באופציות בינאריות


מוכן להפוך לסוחר פעיל? אתה במרחק של כמה צעדים בודדים.


כדי לפתוח חשבון פעיל למסחר באופציות בינאריות ב - ZuluTrade תתבקש לבחור באחד מהברוקרים הנתמכים מבין שלל האפשרויות של רשת הברוקרים של ZuluTrade.


אתה רק צריך לבחור את הברוקר, למלא את טופס ההרשמה של ZuluTrade ולקשר את חשבונך אצל הברוקר ל - ZuluTrade - ותוכל להתחיל ליהנות מכל היתרונות של פלטפורמת המסחר החברתי האוטומטית של ZuluTrade!


עדיין אין לך חשבון פעיל אצל אחד מהברוקרים הנתמכים. אין בעיה


ZuluTrade מציעה לך מגוון רחב של ברוקרים - בחר אחד ופתח אצלו חשבון! ראה את הרשימה כאן והשתמש במסננים כדי לחדד את התוצאות! בהתאם לברוקר, תנותב אל האתר שלו ותקבל הנחיות כיצד להמשיך מכאן. לתשומת לבך, חלק מהמשתנים, כגון סכום ההפקדה המינימלי לפתיחת חשבון, המטבע המקורי וכו ', תלויים בברוקר ומשתנים בהתאם לברוקר שנבחר. נשלח אליך את פרטי הכניסה לחשבון המסחר שלך באופציות בינאריות ב - ZuluTrade מיד לאחר שתסיים לפתוח חשבון אצל הברוקר ולהפעילו.


אם תשלח ותמלא את כל הטפסים כהלכה, תהליך פתיחת והפעלת החשבון אצל הברוקר לא אמור לקחת לך יותר מכמה שניות!


התחבר לחשבונך ב - ZuluTrade באמצעות פרטי הכניסה ששלחנו לך בדוא"ל והתחל לסחור באופציות בינאריות ב - ZuluTrade!


למידע נוסף על כל הברוקרים הנתמכים שלנו, פנה אל צוות התמיכה שלנו העומד לרשותך 24/7.


לתשומת לבך, ברוב הברוקרים הנתמכים ניתן לפתוח חשבון בסכום נמוך יחסית, החל מ -100 $. למידע נוסף לגבי העברת כספים לחשבונך, פנה אל הברוקר שלך ישירות.


2. חשבון העוקב שלי


yo. כניסה לחשבון


תוכל להיכנס אל חשבונך באמצעות הזנת שם המשתמש של ZuluTrade או כתובת הדוא"ל הרשומה ב - ZuluTrade, יחד עם הסיסמה ל - ZuluTrade כאן.


אם יש לך מספר חשבונות הרשומים לאותה כתובת דוא"ל, ניתן לנווט בקלות בין החשבונות שלך באמצעות סרגל ההזזה בו מופיע מספר החשבון שלך, בלי לצאת / להתחבר מחדש כל פעם.


Ii. התחברות לחשבון ZuluTrade שלי עם חשבון הברוקר שלי


לא צריך לעשות כלום חשבון הברוקר שלך יקושר אוטומטית ל - ZuluTrade, בתנאי שהגדרת אותו נכון והוא הופעל על ידי הברוקר שלך.


לתשומת לבך, אם תשנה את הסיסמה אצל הברוקר שלך הקשר עם חשבונך ב - ZuluTrade יאבד. במקרה כזה, בפעם הבאה שתתחבר לחשבונך ב - ZuluTrade תתבקש להזין מחדש את פרטי הכניסה לחשבונך אצל הברוקר (כתובת דוא"ל וסיסמה לחשבון אצל הברוקר) בחלון אימות הברוקר. אם חשבונך לא מצליח להתחבר למרות שהשתמשת בפרטי הכניסה הנכונים, תוכל לפנות אלינו.


אם אין לך את פרטי הכניסה לחשבונך אצל הברוקר, פנה אל הברוקר שלך, כיוון שרק הוא יוכל להזכיר לך / לאפס אותם עבורך. ל - ZuluTrade אין גישה למידע הזה ולכן היא לא יכולה לעזור לך לקבל אותו.


3. תיק הסוחרים שלי


yo. הוספת סוחרים לתיק


כדי להתחיל לסחור אושומטית, עליך ליצור תיק סוחרים אישי. לשם כך, לחץ על הלחצן "עקוב אחרי סוחרים" ונווט אל עמוד הסוחרים. כאן תוכל לגשת למידע מפורט ונתונים סטטיסטיים נרחבים שיעזרו לך לבחור את הסוחרים שהכי מתאימים לקריטריונים שלך. ניתן לבחור בכל סוחר בכל עת כך שיסחר אוטומטית בחשבון שלך; אנו לא מגבילים אותך לגבי כמות הסוחרים שניתן להוסיף - נתון זה תלוי אך ורק בפוטנציאל של החשבון שלך.


Ii. הגדרת העדפות לסוחרים


&toro; כמות: הסכום נטו של כל פוזיציה שהסוחר הספציפי יכול לפתוח; פעולות המסחר שהוא פותח ייפתחו בסכום הזה בחשבונך, ללא קשר לסוג האופציה שנסחרת. ודא כי הסכום שצוין מוצע גם על ידי הברוקר שלך בכל סוגי האופציות הבינאריות שנתמכים.


כיוון שהגדרה זו משפיעה על הסכום לכל פעולת מסחר, עליך לקחת בחשבון גם את ההגדרה 'סכום מקסימלי לפוזיציות פתוחות' (בחלק 'הגדרות החשבון') כדי לוודא שהסכום שצוין ייפתח עבור כל סוחר בפרט ובחשבונך בכלל.


&toro; מקס 'פוזיציות פתוחות: המספר המקסימלי של פוזיציות שאותו סוחר יכול לפתוח במקביל בחשבונך. לדוגמה: נניח שבחרת שני סוחרים בתיק, סוחר א 'וסוחר ב' והגדרת את מקס 'פוזיציות פתוחות ל -4 עבור סוחר א' ול -1 עבור סוחר ב '. כלומר, סוחר א 'יכול לפתוח עד 4 פוזיציות במקביל בכל שלב נתון בחשבונך ואילו סוחר ב' יכול לפתוח פוזיציה אחת בלבד במקביל בכל שלב נתון. כל פוזיציה נוספת שתיפתח בחשבון שלהם תידחה ולא תיפתח בחשבונך. כך שאם סוחר ב 'פתח פוזיציה אחת בחשבונך ולאחר מכן פתח פוזיציה נוספת, היא לא תיפתח בחשבונך ותקבל הודעת שגיאה בחלק "יומן היסטוריית המסחר" בעמוד' היסטוריה '. בהתאם למה שהגדרת, לא יכולות להיות בחשבונך יותר מ -5 פוזיציות פתוחות בכל שלב נתון משני הסוחרים שבחרת.


&toro; סכום מקס 'לפוזיציות פתוחות: הסכום המקסימלי, בכל הפוזיציות יחד, שבו הספק יכול להשתמש בחשבונך בבת אחת. כיוון שהגדרה זו משפיעה על הסכום לכל ספק, עליך לקחת בחשבון גם את ההגדרה 'סכום מקסימלי לפוזיציות פתוחות' (בחלק 'הגדרות החשבון') כדי לוודא שהסכום שצוין יפתח עבור כל סוחר בפרט ובחשבונך בכלל.


Iii. שמור הגדרות סוחר


לאחר שתשנה את ההגדרות שלך הקפד לסמן תיבה זו, כיוון שאם תצא מהעמוד בלי ללחוץ עליה כל השינויים שביצעת לא יישמרו. לאחר שתלחץ, תקבל הודעה לאישור


הגדרות החשבון שלך נשמרו בהצלחה.


Iv. הפעל / כבה פעולות סוחר / ים


משמאל לכל אחד מהסוחרים ישנה תיבת סימון - אם ברצונך להסיר סוחר מהתיק שלך, עליך קודם כל ללחוץ על תיבת הסימון כדי לבחור את הסוחר ולאחר מכן ללחוץ על הלחצן 'הסר סוחר'. פעולה זז תסיר את הסוחר שבחרת מהתיק שלך. כמובן שתוכל להוסיף את הסוחר בחזרה לתיק בכל שלב. אם הסרת סוחר הוא לא יוכל לשלוח פוזיציות חדשות לחשבון שלך. עם זאת, שאר הפוזיציות הפתוחות בחשבונך לא יושפעו מכך.


השתמש בלחצן זה אם ברצונך לבטל את השינויים האחרונים שעשית בתיק הסוחר שלך, ולחזור אל ההגדרות האחרונות ששמרת.

No comments:

Post a Comment